Глибоцький професійний ліцей радий вітати Вас на нашому сайті!

Ми пропонуємо Вам стати частиною нашого життя: переглянути новини, знайти корисну інформацію чи залишити свій відгук.

Наш ліцей – це навчальний заклад, де викладачі, майстри виробничого навчання та вихователі є наставниками, партнерами, прикладом для наслідування та друзями для учнів.

Ми живемо і працюємо для того, щоб наші учні здобули не просто знання і навики, а професію, яка б відкрила їм дорогу в майбутнє.

Микола Макаревич, директор.        

Всеукраїнський вебінар (науково-методичний віртуальний хаб)

Posted in Новини - Новини

Глибоцький професійний ліцей взяв участь у Всеукраїнському вебінарі педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти «Управління розвитком закладу професійної (професійно-технічної) освіти на засадах педагогічної логістики» організованим Міністерством освіти і науки України, НМЦ ПТО у Чернівецькій області та кафедрою професійної та вищої освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти».

Директор Глибоцького професійного ліцею Микола Макаревич, розповів про складові модернізації освітнього середовища, що забезпечує інноваційність та відкритість освітнього процесу. Про співпрацю з Центром зайнятості, яка займає важливе місце в роботі ліцею і є складовою доходу закладу. Про етапи модернізації навчальних приміщень, кабінетів, лабораторій. Покращення умов проживання здобувачів освіти в гуртожитку та харчування в їдальні.

Особливу увагу директор  ГПЛ приділив проробленій роботі щодо запуску навчально-практичних центрів харчових технологій та слюсарної справи, де здобувачі освіти мають змогу працювати на новітньому обладнанні з кожної професії. Важливим є і те, що будується третій навчально-практичний центр сільськогосподарського напрямку. В Чернівецькій області є 6 навчально-практичних центрів, з них 3 на базі Глибоцького професійного ліцею.

Також на вебінарі, обговорювали формування освітнього середовища закладу професійної (професійно-технічної) освіти як цілісної системи; оновлення змісту освіти у контексті забезпечення логістичних потоків; єдність логістичних потокових процесів як передумова створення відкритого освітнього середовища; створення умов для розвитку педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти через забезпечення сервісного потоку; запровадження мотиваційних механізмів розвитку педагогічних працівників, механізми забезпечення конкурентоспроможності ЗП(ПТ)О, формування єдиного освітнього простору сфери ПТО та ринку праці, цифрова грамотність у відкритій освіті України та ЄС у період COVID-19, розробка освітніх ресурсів в освітньому середовищі закладу професійної (професійно-технічної) освіти у межах взаємодії логістичних потоків.