Мова - ДНК нації
Мова – це не просто символ нації, це її броня, духовна скарбниця та найбільше надбання цілого народу. З давніх-давен українську мову намагалися знищити, проте наші предки зуміли зберегти її для нас і передати у спадок чисту, милозвучну, рідну українську мову, яка є основою єднання українців, особливо сьогодні.
9 листопада, ми святкуємо День української писемності і мови. Щоразу відзначаючи це свято, українці, які знаходяться в різних куточках світу, відроджують духовність та зміцнюють українську державність.
Написання Всеукраїнського Радіодиктанту національної єдності в Глибоцькому професійному ліцеї вже стало доброю традицією. Працівники закладу та здобувачі освіти із відповідальністю віднеслися до цьогорічного диктанту, який зачитувала видатна українська акторка театру та кіно – Ада Роговцева. Цього разу для когось він був першим, а для когось вже двадцять другим. Диктант став не тільки нагодою перевірити свої знання з орфографії та пунктуації, а символом єдності всього народу.
Сьогодні мова - найсильніша зброя і найміцніший захист для кожного українця. Тому, розмовляймо, думаймо та мріймо солов’їною, задля спільної перемоги! Слава кожному і кожній хто відстоює та захищає рідну мову та нашу державу! Слава Україні!
Відкритий урок – візитна картка викладача
31 жовтня викладачка біології і екології Людмила Карлійчук провела відкритий урок на тему: «Віруси. Особливості їхньої організації та функціонування». Використані методи і прийоми роботи на уроці сприяли прояву зосередженості, уваги, активності здобувачів освіти та осмисленню сприйнятого матеріалу. Вдало чергувалися практичні і теоретичні види роботи, що дало можливість здобувачам освіти розкрити творчий потенціал. Всі учні були залучені до роботи, активно і плідно працювали, дізналися історію відкриття вірусів і навіть створили комікс, присвячений цьому питанню. Не обійшлося без роботи в парах, де здобувачі освіти навчилися розрізняти прості та складні віруси, з надзвичайною зацікавленістю переглянули 3D-сцену про віруси. З особливою креативністю здобувачі освіти віднеслися до виконання групової роботи та створили біологічний журнал. По завершенню уроку настрій у всіх учасників освітнього процесу був піднесеним, мета уроку досягнута.